Posts filed under ‘Sprzęt’

Dzieci neostrady.

neostradaZamów „Neostradę TP” lub przedłuż umowę, a dostaniesz drukarkę wielofunkcyjną HP F2280 i pakiet antywirusowy renomowanej firmy McAfee.

Wszystko pięknie, ładnie i powabnie, ale nie będę nabijać się z tego, że antywirusa do dziś nie dostałem 😉 Drukarka niczego sobie, chociaż pewnie tusz drogi, ale to już mnie nie interesuje.
W końcówce Września przedłużałem umowę z tymi dostawcami Internetu. Zdecydowałem się znów dlatego, że problemu z połączeniem nie doświadczyłem przez okrągły rok. Były co prawda kilkudniowe braki dostępu, ale spowodowane ich gównianym modemem, którego produkcja jest tańsza niż zapałek. Odkąd pożyczyłem od kumpla modem Thomsona – wszystko śmiga jak należy.

Dzisiaj jednak napiszę na temat poziomu(lub jego braku) „obsługi technicznej”.

1. Od wielu osób z pomocy technicznej nie uświadczymy jakiejkolwiek kompetencji. Jeśli Internet ci nie działa, masz zrobić: sratata-sratata-sratata-sratata i to samo gada każdy. Oni pewnie mają takie kartki z instrukcją i strzałkami. Kiedyś rozmawiałem z taką jedną panią co to przełączała mnie do swojej koleżanki co dwie minuty i gówno z tego wynikło. Na jednym z forum zaś przeczytałem, iż pewna pani kazała swojemu klientowi wyczyścić USB bo mu się połączenie zrealizować nie chciało.

2. Arogancja i cwaniactwo techników nie zna granic. Nie wiem czy im żony dupy nie dają, czy zwalić sobie nie potrafią, ale ich gadki mnie rozpierdalają. Jak robią gniazdko telefoniczne to myślą, że są panami wszechświata. Przydałby się jakiś dres co by ich ustawił. Dość powiedzieć, że przez takiego jednego ciula mogłem w ogóle Internetu od tepsy nie dostać. Albowiem stwierdził on, że wystąpił „brak możliwości technicznych”. Z jego wypowiedzi wywnioskowałem, że nie chce mu się jechać po drabinę i wiertarkę. Gdyby nie jego kolega po fachu, który był niedaleko – podejrzewam, że dalej używałbym gównianej radiówy.

3. Kretyńskie naciąganie klientów. Jak się dzwoni z domowego tepsy to wszystko robią w 5 min. Dzwonisz z komórki to ich „proszę poczekać minutę” zmienia się w „czekaj 15 min”. Czasem jeszcze zapuszczą ci jakąś pieprzoną muzykę i nie przekierują choćbyś czekał latami.

4. A teraz główny punkt programu. Podpisałem aneks do przedłużenia umowy. Dostałem aneks, drukarkę. 2mb miały być włączone od 1 października. Umowa podpisana już sobie długo leży, a po kilku dniach okazuje się, że tepsa ma taki burdel w papierach, że nic nie wiedzą o moim zamówieniu. Jeden pan z obsługi technicznej żartobliwie stwierdził, żebym zamówił drugi raz – kolejna drukarka drogą nie chodzi, a i może dorzucą antywirusa 😉 Wg. rozmowy z pewną miłą panią – 2mb zostanie włączone w momencie, gdy wygaśnie stara umowa. Czyli za około 10 dni. Tylko jeżeli przyjdzie mi rachunek za październik za 2mb to z pewnością go nie zapłacę.

A to wszystko w „cudownej” Neostradzie TP.

Se skorzystam z nowej opcji w wordpressie.

Październik 20, 2008 at 7:48 pm 1 komentarz

AKG K414P – recenzja

akgWitam szanownych czytelników. W planie miałem dwie krótsze recenzję, ale jednak się rozpisałem.
Nie recenzowałem nigdy sprzętu. Jakoś tak się zdarzyło, że nie było okazji. Dziś zdecydowałem się napisać o ciekawych słuchawkach.

AKG K414P już na początku wywarły na mnie duże wrażenie. Ładny wygląd i przyjemne składanie to pierwsze cechy rzucające się w oczy. Na tym jednak nie koniec. Jeśli chodzi o praktyczną stronę słuchawek, to bardzo wygodnie leżą one na uszach(jeszcze ani razu się nie zsunęły ;)) Można by rzecz, że dostosowują się do twarzy użytkownika. Nie jestem żadnym audiofilem, lecz słuchałem muzyki na dużej ilości słuchawek. Takich za 4 zł, czy takich za 100 zł. Nie będę tu zmyślać jak to wymiatają one w swoim przedziale cenowym, bo nie miałem okazji posłuchać ich rywali. Jednak, tak dobrego zestawu na uszach nigdy nie miałem. Tutaj ukłony dla producentów, ponieważ gdy macie ten sprzęt na głowie, to nie usłyszycie co mówią do was koledzy/koleżanki 😉 Tłumienie jest zajebiste. Zrobiłem kilka testów za pomocą mocnych głośników i jestem zadowolony z rezultatów. Jeśli wkurwia was, że gdy idziecie sobie ulicą i trzymacie na głowie standardowe słuchawki – słyszycie ploty jakichś starych moherów, to tym bardziej zachęcam do kupna sprzętu AKG. Nie dam uje… ręki, lecz gwarantuję, że będziecie słyszeć samą muzykę. Chyba, że bateria się skończy 😉 Propos samego dźwięku, to jest on bardzo czysty i mocny. Jak mówi pani Barbara: „pałer jak chuj”. Bass jest bardzo dobry, ale trzeba trafnie dobrać EQ do muzyki jakiej słuchamy. Nowy Travis, jak i Oasis brzmią znakomicie.

No i kwestia najważniejsza – ile to kosztuję?. Zestaw możemy znaleźć w bardzo dziwnych cenach. Na allegro można kupić od około 60 zł. Natomiast w sklepach 140-180zł. Do jakiego sprzętu nadają się słuchawki? Wszystkie podpierdółki typu mp3/mp4/mp69 itd. Jednak prawdziwą moc pokażą one dopiero przy CD-playerze. Osobiście nie miałem okazji do testowania na Discmanie, ale sprawdzałem na wieży hi-fi, mp3, komputerze. Zdecydowanie najlepiej spisały się na pierwszym sprzęcie. Po wrzuceniu oryginalnej płytki(OASIS -(What’s the Story) Morning Glory? / PLACEBO – Without You I’m Nothing) i odpowiednim ustawieniu equalizera można było rozkoszować się dźwiękami. Mp3 wyciąga dosyć dużo z słuchawek, lecz posiada za małą moc. Komputer tak, ale pod warunkiem, że z dosyć dobrą kartą muzyczną.

Wady? Jedyna rzecz, która wpędza mnie w niepokój to kabelki cienkie jak dupa węża.
Przygód z słuchawkami, które miały chude okablowanie nie wspominam najlepiej. Zazwyczaj umierały szybką, nagłą śmiercią. Daję kredyt zaufania firmie AKG. Jeśli jednak coś się spieprzy, to odpowiednio zejdę z oceną 😉

Ocena: 9/10

Październik 12, 2008 at 8:45 am 14 komentarzy


Brzozaw 8)

Człowiek lub istota człowieczo podobna pisząca na temat ciekawych krążków rockowych, A.C. Milan, Oasis i filmów.

Piszę o tym, o czym korwa chcę pisać.

Mój last.fm znajduje się tu:
http://www.lastfm.pl/user/brzozaw
GG: 9328484

Cheers!

Czego słucham w tej chwili?

Kalendarz

Czerwiec 2017
Pon W Śr C Pt S N
« List    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Co oznaczają cyferki ;)

10 - Klasyk
9 - Zajebiste
8 - Bardzo dobre
7 - Dobre, ale...
6 - Prawie dobre
5 - Przeciętne
4 - Słabe
3 - Żenujące
2 - Katastrofa!
1 - Twoja Stara

Kategorie

Najpopularniejsze wpisy

Takie tam ;)

  • 39,342 wejść